A/N/G COSMETICS: NIEUW BIJ MADESALON

IMAGE SKINCARE PROFESSIONAL

AANGESLOTEN BIJ ANBOS

DERMAPEN & MICRODERMABRAZY

BEZORGEN, RETOURNEREN EN RUILEN

LEVERTIJDEN

MIJN BESTELLING IS VERZONDEN, MAAR IK HEB DIE NOG NIET ONTVANGEN
Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heb je je bestelling na 5 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via 06 40 19 70 58 of via de mail hello@madesalon.nl.

WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?
We houden je op de hoogte via de e-mail. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een email met daarin een track&trace code. Via deze code kun je precies zien waar jouw pakketje zich bevindt.

IK HEB NIET ALLE ARTIKELEN UIT MIJN BESTELLING ONTVANGEN
In je orderhistorie zie je wanneer en welke artikelen je besteld hebt. Zijn alle artikelen op dezelfde dag verzonden, maar heb je ze niet allemaal ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

HOE SNEL ONTVANG IK EEN BESTELLING?
Een bestelling ontvang je doorgaans binnen drie werkdagen.
Hieronder zie je de meest voorkomende situatie:

Direct leverbare artikelen:                     
Op werkdagen voor 14.30 uur besteld, doorgaans de volgende dag in huis.
In het weekend besteld, dinsdag of woensdag in huis.
Bezorging pakketten van maandag tot en met zaterdag.
Bezorging gewone brievenbuspost van dinsdag tot en met zaterdag.

Artikelen die niet direct op voorraad zijn:
Madesalon neemt hierover contact met je op. 

WELKE BEZORGOPTIES KUN JE KIEZEN?
Je kunt je bestelling thuis of op een ander adres laten bezorgen. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te halen bij Madesalon (Kinkerstraat 380hs, 1053 GJ, Amsterdam)

 

BEZORGING

 

LATEN BEZORGEN
THUIS OF OP EEN ANDER ADRES
Natuurlijk kun je je adresgegevens aanpassen en je bestelling laten bezorgen thuis, bij vrienden of bij familie. Voeg dan bij het controleren van je gegevens een ander afleveradres in. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt.

WIE BEZORGT MIJN BESTELLING?
PostNL                                     

Brievenbuspost                                                  Dinsdag t/m zaterdag
Pakketpost                                                         Maandag t/m zaterdag

WORDT EEN ARTIKEL VAN MEERDERE ARTIKELEN IN 1 KEER BEZORGD?
Wanneer je iets bestelt, wordt je bestelling standaard in 1 keer verzonden. Deze standaard verzending is gratis vanaf €50,-. Onder de €50,- komen er €5 verzendkosten bij.

WAT GEBEURT ER ALS MIJN BESTELLING NIET DOOR DE BRIEVENBUS PAST?
De bezorger belt dan aan om het pakketje te overhandigen.

KAN IK EEN BESTELLING BUITEN NEDERLAND LATEN BEZORGEN?
Nee, producten bestelt bij Madesalon kunnen alleen in Nederland bezorgd worden.

IK HEB EEN PAKKET ONTVANGEN DAT IK ZELF NIET HEB BESTELD, WAT MOET IK DOEN?
Wanneer je een voor jou onbekend pakket hebt ontvangen, controleer dan of er ook een factuur digitaal naar je email adres is gestuurd. Heb je alleen een pakbon ontvangen, dan is het mogelijk dat je een cadeau hebt gekregen. Kijk daarnaast of het pakketje bedoeld is voor je buren.
Is het je eigen adres, geen cadeau en je hebt géén factuur ontvangen, dan gaat het vermoedelijk om een foutieve bestelling. Neem in dat geval contact op met Madesalon, 06 40 19 70 58 of stuur een mail naar hello@madesalon.nl.

IK VIND MIJN BESTELLING NOG NIET NA HET ZOEKEN OP DE TRACK&TRACE CODE, WAT MOET IK DOEN?
Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track&Trace code, de volgende melding krijgt: 'Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie'. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track&Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Heb je je bestelling twee werkdagen na verzending nog steeds niet ontvangen en zie je nog steeds geen melding? Neem dan contact met Madesalon op.

 

RETOURNEREN

HOE KAN IK EEN (OF MEERDERE) AERTIKEL(EN) RETOURNEREN?
Vanzelfsprekend is het mogelijk om een of meerdere artikelen te retourneren. Neem hiervoor contact met ons op via 06 40 19 70 58 of stuur een mail naar hello@madesalon.nl.

Geef dit zo snel mogelijk bij ons aan, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je artikel(en) hebt ontvangen. nadat wij je artikelen retour hebben ontvangen betalen wij het bedrag (afhankelijk van de gekozen betaalwijze) binnen drie tot vijf werkdagen terug.

Let op: Het is alleen mogelijk om producten te retourneren die verzegeld en in de originele verpakking zijn. Een aankoopdatum van minder dan 14 dagen na besteldatum hebben.

WAAR KAN IK MIJN ARTIKELEN RETOUR AFGEVEN?
Een artikel dat je wilt retourneren kun je, nadat je je retour bij ons gemeld hebt, afgeven op een PostNL punt. De verzendkosten komen voor je eigen rekening. Je kan het artikel ook retourneren in de winkel (Kinkerstraat 380hs, 1053 GJ, Amsterdam).

HOE SNEL WORDT IK TERUGBETAALD NA HET RETOURNEREN?
Geef je retouren zo snel mogelijk bij ons door, maar uiterlijk 14 dagen nadat je artikel(en) hebt ontvangen. Nadat wij je artikelen retour hebben ontvangen betalen wij het bedrag (afhankelijk van de gekozen betaalwijze) binnen drie tot vijf werkdagen terug.

Wanneer we je geretourneerde artikelen ontvangen en verwerkt hebben. laten we je dit per e-mail weten.

 

RUILEN

IK HEB EEN VERKEERD/BESCHADIGD/INCOMPLEET ARTIKEL ONTVANGEN
Neem contact op met Madesalon, 06 40 19 70 58 of stuur een mail naar hello@madesalon.nl. Maak duidelijk de reden van retournering kenbaar. Je krijgt van ons te horen welke stappen je moet nemen voor een juiste retournering.

Heb je het artikel snel nodig? Houd er dan rekening mee dat het verwerken van de retournering tijd kost. Wij streven naar een maximale verwerkingstermijn van 14 dagen, maar we doen er natuurlijk alles aan om dit zo snel mogelijk te doen. In sommige gevallen is het dus beter om het artikel zelf opnieuw te bestellen en voor een terugbetaling te kiezen bij de retournering.

HOE SNEL ONTVANG IK HET NIEUWE ARTIKEL?
Je ontvangt een vervangend artikel ten vroegste binnen 3 werkdagen.
Wanneer je een vervangend artikel aanvraagt, plaatsen we direct een bestelling. We versturen het nieuwe product zodra we je retourzending hebben ontvangen. Artikelen die op voorraad zijn, kunnen we meteen versturen. Binnen drie werkdagen ontvang je dan het nieuwe product. Artikelen met een langere levertijd zijn iets langer onderwerg.
Net als bij een gewone bestelling laten wij je via e-mail weten wanneer we het nieuwe product verzenden en kun je die verzending volgen via Track&Trace.

MOET IK EXTRA BETALEN BIJ RUILEN?
Nee, er zijn geen extra kosten. De factuur van je oorspronkelijke bestelling is leidend.

KAN IK EEN VERVANGEND ARTIKEL LATEN BEZORGEN OP EEN ANDER ADRES?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het artikel wordt gestuurd naar het adres dat je hebt vermeld in je oorspronkelijke bestelling.

 

VOORWAARDEN RETOURNEREN

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN VAN MADESALON?
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat A/N/G Cosmetics niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde producten. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Voorwaarden

  • Je hebt 14 dagen na verzending om aan te geven dat je wil retourneren.

  • Het artikel bevindt zich verzegeld en in originele verpakking.

  • Het artikel of de verpakking zijn niet beschadig.

  • Wij willen je vragen om, indien mogelijk, de bestelbevestiging (of een kopie van die bevestiging) mee te sturen in de verpakking.

Voor een snelle en correcte afhandeling is het belangrijk dat je het artikel eerst retour meldt via 06 40 19 70 58 of stuur een mail naar hello@madesalon.nL.

Artikelen die je niet kunt retourneren:

  • Geopende producten

  • Beschadigde producten

  • Gebruikte producten
     

HOELANG DUURT HET VOORDAT EEN ARTIKEL RETOUR IS VERWERKT?
Als je het artikel geretourneerd hebt via PostNL kun je de retourzending op de website van PostNL volgen met de Track&Trace code. Zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen en verwerkt hebben, sturen we je een e-mail ter bevestiging. De verwerking kan vijf werkdagen in beslag nemen. Als je vijf werkdagen nadat je het artikel retour gestuurd hebt nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Als je de bestelling hebt betaald, is het afhankelijk van de betaalmethode wanneer het bedrag teruggestort wordt.

IK HEB NA DE RETOURZENDING GEEN BEVESTIGING VAN ONTVANGST GEKREGEN
We streven ernaar om je retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Als je 14 dagen nadat je het artikel retour hebt gestuurd geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

CONTACT

Neem gerust contact met ons op als je vragen of opmerkingen hebt! Natuurlijk ben je van harte welkom om langs te komen in Amsterdam!

 

©2019 by Madesalon.